Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fórum - MuAwaY

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

[Tutorial] - Como efetuar uma denúncia corretamente

Tutorial – Como efetuar uma denúncia corretamente

Denúncias devem ser feitas através de ticket, e os assuntos tratados são:

•NPC's Falsos
•Divulgação de outros servidores
•Players se passando por membros da equipe
•Roubos dentro do game
•Hackers
•Falsos Revendedores

As denúncias devem ser embasadas em provas concretas, sendo elas por vídeos ou imagens.
Para tirar print no game, basta pressionar o botão "PrintScreen" no seu teclado. Esta imagem irá automaticamente para a pasta raiz do jogo.

Para vídeos, hospede utilizando o youtube:
www.youtube.com





1º passo - Acesse nosso site:
http://www.muaway.net/site.php

2º passo - Faça Login em sua conta:

Imagem

3º passo - Escolha a opção "Suporte":

Imagem

4º passo - Clique em "Abrir um novo ticket de ajuda":

Imagem

5º passo - Escolha qualquer opção e clique na opção "Ainda não encontrei o que eu procurava. Continuar com ticket."

Imagem


Preencha os campos em branco com informações detalhadas, informando o assunto no título do ticket:

Imagem

Obs: É de suma importância anexar as provas, para que sua denúncia seja mais relevante.

Ao finalizar clique em "Gravar".

Pronto, sua denúncia foi encaminhada e você terá uma resposta no prazo de até 72 Horas ou mais, dependendo da denúncia que foi encaminhada.



Créditos: Kayo, Swegger e Zorick
Postagem: DiviX
Atenciosamente, DiviX
MuAwaY - Projetando e construindo sua diversão!

Featured Replies

  • Author
Tutorial – How to make a report correctly

All reports should be made by ticket, and the subjects dealt with are:

•Fake NPC'S
•Announcements about other servers
•Players impersonating a staff member
•Scams in game
•Hackers
•Fake merchant

Reports must be based on hard evidence, whether by videos or screenshots.
To take a screenshot in game, you have to press the "PrintScreen" keyboard. The screenshot will automatically go to the root folder of the game.

If it's a video, use youtube to host:
www.youtube.com





1º step - Access our website:
http://www.muaway.net/site.php

2º step - Login in your account:

Imagem

3º step - Choose the "Support" option:

Imagem

4º step - Click on "Open a new help ticket":

Imagem

5º step - Choose any subject and click on "I still haven't found what I was looking for. Continue with the ticket."

Imagem


Fill in the blank with detailed information, informing the subject on the ticket's title:

Imagem

Note: It is important that you attach all evidence so that your report can be more relevant.

Once you're finished, click on "Record".

Done, your report has been sent, you will have an answer within the next 72 working hours depending on your report.



Credits: Kayo, Swegger e Zorick
Post by: DiviX
Traduzido : Deus
Atenciosamente, DiviX
MuAwaY - Projetando e construindo sua diversão!
Guest
This topic is now closed to further replies.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.